Pentru utilizarea site-ului în cele mai bune condiții, vă recomandăm citirea cu atenție a termenilor și condițiilor de utilizare pe care le vom prezenta în continuare.
Folosirea site-ului, inclusiv vizitarea și vizualizarea sa, împlică acceptarea tacită, fără obiecțiuni a tuturor termenilor și condițiilor de utilizare, care au valoarea unui contract valabil încheiat, motiv pentru care, în situatia în care nu sunteți de acord cu acești termeni și condiții vă rugăm să încetati accesarea sau utilizarea site-ului în orice fel.
ADS Premium Services S.R.L își rezervă dreptul de a modifica conținutul acestor „Termeni și Condiții”, precum și conținutul site-ului, putând șterge sau adăuga informații în orice moment sau suspendă orice activitate pe Site, fără vreo notificare prealabilă.
Relația dintre părti este guvernată de următoarele acte normative:
• OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
• OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
• Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii și armonizarea reglementarilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor
• Legea 365/2002 privind comertul electronic
• Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)
1. Drepturile de autor
Întregul continut al Site-ului (textele, imaginile, logo-urile, simbolurile, scripturile, programele, elementele de grafica web, e-mailurile, continutul newsletter-urilor etc.) sunt proprietatea ADS Premium Srvices SRL și/sau a furnizorilor săi și sunt protejate de Legea nr.8/1996 pentru protecția dreptului de autor și a drepturilor conexe și de legile privind propietatea intelectuală și industrială, fiind interzisă reproducerea, distribuirea sau utilizarea lor în orice fel, fără acordul prealabil scris al proprietarului.
Textele, imaginile, logo-urile etc. care apartin furnizorilor noștri sunt reproduse pe site-ul www.cleanpack.ro cu acordul acestora.
În situatia în care apreciați ca unul dintre materialele postate pe Site reprezintă o încalcare a Legii privind privind drepturile de autor și drepturile conexe, vă rugăm sa ne înștiintați despre acest lucru prin trimiterea unui e-mail la adresa comenzi@cleanpack.ro
ADS Premium Services S.R.L garantează utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul cleanpack.ro și nu ii conferă dreptul de a descarca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă maniera, în scopuri comerciale sau fără acordul prealabil scris al acesteia.
Domeniul cleanpack.ro este deținut de către ADS Premium Services SRL. Utilizarea acestei mărci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor și emblemelor, în forma directă sau "ascunsă" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, căutare web) fără permisiunea prealabilă scrisă este interzisă și se pedepsește conform legii.
2. Preturile produselor
Prețurile produselor din magazinul cleanpack.ro sunt în Lei.
Costurile de transport atunci când sunt aplicabile*, nu sunt incluse în preturile produselor și se vor achita separat.
Societatea îsi rezerva dreptul de a modifica prețurile afișate, fără nici o notificare prealabilă sau preaviz. Vă rugăm sa verificați pretul final de vânzare înainte de a achiziționa un produs.
* Pentru comenzile mai mari de 300 Lei, livrarea este GRATUITA în București și zonele limitrofe (județul Ilfov).
3. Modalitati de plata
Pe site sunt disponibile urmatoarele modalitati de plata a produselor comandate, în functie de preferinte:
3.1 Ramburs (numerar) la livrarea coletului.
Contravaloarea produselor și a serviciilor comandate pot fi achitate curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificată de dumneavoastră.
3.2 Transfer bancar – Ordin de plata
Plata prin transfer bancar se face doar în baza facturii proforme emise de cleanpack.ro.
Dupa finalizarea comenzii veți primi pe e-mail o factura proformă continând toate datele necesare efectuarii plații, în cazul în care comanda a fost facută in afara programului de lucru, ea v-a fi trimisă în prima parte a următoarei zi lucrătoare. Dupa ce plata a fost efectuată, vă rugăm sa ne trimiteți la adresa de e-mail: comenzi@cleanpack.ro , o copie dupa ordinul de plată, în vederea confirmării acesteia.
Comanda va fi transmisă spre livrare numai dupa primirea confirmării plății.
La livrare, produsele vor fi însotite de factura, în conformitate cu legislatia româna în vigoare.
Datele necesare pentru efectuarea plății prin transfer bancar sunt:
· ADS Premium Services SRL;
· CUI: RO 37975934;
· Nr. Reg.Com. J40/12587/2017;
· Sediul social: București, Sector 3, Str. Matei Basarab. Nr.96, Bl.L122, Sc.3, Ap.44
· Banca: OTP BANK ROMANIA SA, Cont IBAN:RO63OTPV110001184113RO01
3.3 Card bancar (plata on-line)
Plata se face cu ajutorul unui card bancar.
Vei fi redirecționat catre procesatorul de plați online cu care lucrăm pentru ca plata să se realizeze în condiții de deplina securitate. Este necesar să completați toate datele pe care procesatorul le solicită prin intermediul formularului (nume, prenume, număr de card, cod de securitate). După acest moment, suma de bani este blocata în contul tau și poți verifica acest lucru. Daca alegi aceasta modalitate de plata nu îți este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacții.
Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de serviciul ePayment. Acest sistem asigură tranzacțiilor online acelasi nivel de securitate ca și cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. 3D Secure asigură în primul rând ca nici o informație legată de cardul tău nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele ElectroFun sau pe serverele ePayment, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard. În plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitaății posesorilor de carduri în mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor și se desfășoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul 3D Secure permite efectuarea de cumpărături on-line cu orice card emis sub licența Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit și cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate și cardurile virtuale emise de aceste organizații.
Nota: Pentru București și jud. Ilfov curierii proprii nu pot încasa numerar de la persoanele fizice, contravaloarea comenzi urmând a fi achitata prin celelalte modalități de plată.
4. Livrarea comenzilor
Modalitati
Livrarea produselor comandate se face prin curier propriu (pentru Bucuresti si jud. Ilfov).
Costuri
Pentru Bucuresti si jud. Ilfov, costurile sunt urmatoarele:
- pentru comenzile mai mari de 300 de Lei livrarea este GRATUITĂ.
- pentru comenzile cu o valoare mai mică sau egală de 300 de Lei costul livrării este de 28 Lei.
Termene
Livrarea se va realiza într-un termen de 48 de ore de la confirmarea comenzii (prin e-mail sau telefon) de Luni pâna Vineri, între orele 9.00:18.00, la adresa indicată în formularul de comandă.
Comenzile lansate pâna la ora 14 vor fi procesate pentru livrare în aceeasi zi, iar cele plasate dupa aceasta ora, în urmatoarea zi lucrătoare.
Comenzile lansate sâmbata si duminica vor fi procesate și trimise spre livrare în ziua de luni.
În perioada sărbătorilor legale, termenele de livrare pot fi diferite, motiv pentru care vă vom comunica din timp, pe site, termenele de livrare aplicabile.
Termenul de livrare in tara (exceptând Bucuresti și Jud. Ilfov) este in sarcina Sameday Curier, iar ADS Premium Services nu poate garanta livrarea in 48h.
Societatea îsi rezerva dreptul de a nu onora anumite comenzi, dacă produsele comandate nu se mai regăsesc în oferta producătorilor și/sau importatorilor, precum și de a întârzia sau de anula livrarea produselor comandate de Client în situatia în care acestea nu pot fi onorate din motive independente de voința Societății, cum ar fi, fără a se limita la cazurile de forta majoră: incendii, inundații, epidemii, greve etc.. În același timp societatea îsi rezerva dreptul de a-și selecta clientela.
De asemenea, în situatia în care prețul unui produs sau anumite caracteristici ale acestuia au fost introduse în mod gresit în baza noastra de date sau au fost afișate greșit, iar livrarea produsului nu a fost finalizată, Societatea îsi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivă și de a notifica imediat Clientul despre eroarea apărută, returnând suma plătita de acesta, dacă plata a fost făcută în avans.
Dupa plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmăm primirea și înregistrarea comenzii dvs.. Acest lucru nu înseamna ca aceasta comandă a fost acceptată. Astfel, comanda dvs. constituie o oferta de cumpărare efectuată de dvs. a unui produs sau a mai multora listate pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de catre noi. Tranzacția/contractul dintre dvs. și noi va fi formată numai dupa acceptarea de către noi a comenzii dvs. iar tranzacția se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de catre dvs, urmând a vă transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un telefon, SMS sau e-mail prin care vă informăm că produsul a fost expediat. În cazul în care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnică, tipologia promoției, ori neconformități constatate în momentul procesului de expediere, vă vom informa cu privire la această situație și vom rambursa sumele plătite de către dvs. pentru acest produse, dacă este cazul, în conformitate cu dispozițiile de rambursare din secțiunea Retur .
În cazul nelivrării sau a livrării necorespunzatoare a unui produs, Societatea răspunde numai în limita valorii sumei încasate de la Client pentru produsul respectiv.
Vă rugăm să ne semnalați prin e-mail sau telefonic, orice problemă legată de livrarea produselor, urmând sa facem tot posibilul pentru soluționarea acesteia în cel mai scurt timp cu putință.
5. Returnarea produselor
În conformitate cu dispozitiile legale în vigoare, aveti dreptul de a va retrage din contractul de vânzare, returnând produsele cumpărate, într-un termen de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ați intrat în posesia fizică a acestora (personal sau prin intermediul altei persoane indicate de către dvs., alta decât transportatorul), fără invocarea vreunui motiv și fără penalități.
Anterior returnării produselor și în vederea realizării procesului, vă rugăm sa ne notificați această intenție prin trimiterea unei cereri neechivoce în acest sens pe e-mail la urmatoarea adresa: comenzi@cleanpack.ro
În cazul retragerii din contract, Societatea va returna contravaloarea produsului pentru care cumpăratorul s-a retras din contract, mai puțin costurile livrării, în cel mult 14 de zile calendaristice de la data primirii de către Societate a anunțului de retragere din contract (a intenției de returnare a produsului).
Rambursarea contravalorii produselor se va efectua prin virament bancar.
Cumpăratorul va suporta toate costurile direct legate de returnarea produselor.
6. Modalitati de comanda
Va punem la dispozitie trei modalități de lansare a unei comenzii pe site-ul cleanpack.ro:
Pentru mai multe detalii privind procedura de comandă, vă rugăm sa accesați pagina dedicată modalitaților de comanda, Cum comand.
7. Garanția produselor
Toate produsele comercializate pe site-ul cleanpack.ro sunt noi, în ambalaje originale (exceptând cazul în care pe site este menționat că produsul nu are ambalaj), provin direct de la producătorii sau distribuitorii acestora și sunt conforme cu specificațiile prezentate.
În situatia în care exista neconformități fata de specificațiile prezentate, remedierea acestora se va realiză în maxim 14 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștința Societății lipsa de conformitate a produsului.
Pentru produsele de curățenie și cosmetice comercializate nu se eliberează certificate de garanție, acestea având calitatea de produse consumabile.
Pentru produsele care nu sunt incluse in categoriile de mai sus și beneficiază de garanție din partea producătorului, detaliile despre aceasta se vor găsi pe pagina de prezentare a fiecărui produs în parte.
8. Confidențialitate
Va rugam sa consultati politica noastra de confidentialitate.
Nu aveți obligația de a furniza datele pe care Societatea vi le solicită, însa refuzul dumneavoastră va determina imposibilitatea preluării, prelucrării și livrării comenzilor efectuate și/sau primirea pe e-mail a informațiilor menționate anterior.
În temeiul dispozitiilor Legii nr. 677 din 2001 si al Regulamentului General de Protecția Datelor, Societatea se obliga săadministreze datele personale furnizate de dumneavoastră în calitate de Client sau de Utilizator al site-ului, în conditii de siguranță și numai în scopurile declarate ale acestui site.
Orice comunicare cu Societatea în legatura cu datele dumneavoastra de contact și exercitarea drepturilor conferite de lege cu privire la acestea se va realiza prin trimiterea unei solicitari la:
Adresă: Str.Matei Basarab, Nr.96, Bl.L109, Sc.3, Ap.44, Sector 3, București, România
Nr. telefon: +40 724 539 099